Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

piątek, 1 maja 2015

MAJ | MAY

Wszędzie kwiaty, zielono, wreszcie mamy maj. Kocham ten miesiąc! Tulipany, magnolie, jabłonie i wiśnie... 
P r z e p i ę k n i e! 
Powłóczyłam się bezkarnie po ogrodzie. Zerwałam jeden bukiet kwiatów, a drugi ziół. I złapał mnie deszcz, i martwiłam się jak bardzo zmoknięci wrócą do domu moi chłopcy, którzy wybrali się rowerami do lasu. Na szczęście nie było tak źle. Poprzeglądałam gazetki, a w międzyczasie upiekły się dwa ciasta drożdżowe. Pierwsze w tym roku ciasto z rabarbarem. Cudowny słodko-kwaśny zapach. A teraz do poduszki jeszcze przygody kapitana Drake'a. A potem dobry szpiegowski kryminał na wieczór. 








Chciałam zrobić makramę na doniczki, ale miałam kiepski sznurek. To znaczy właśnie sznurka nie miałam, raczej dopadłam wielką szpulkę sizalu, który niestety był tak sztywny, że nawet po związaniu nie można go było poskromić. 
Trudno, doniczki nie zawisną w oknie. Znajdzie się na nie inny sposób. 





Do napstępnego!
l o v e
a g a



10 komentarzy on "MAJ | MAY"
  1. Cudne kadry, zielone, wiosenne, majowe... Udanego wieczoru ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś też buszuję po ogrodzie, zachwycam się pięknem kwitnących czereśni, jedną mam tak pięknie ukwieconą, że nie mogę od niej oderwać oczu. W pewnym momencie gdy zawiał silniejszy wiatr kwiecie posypało się jak śnieg.... Magia, niezwykła magia maja, ogrodu, zieleni, natury...

    Moje rośliny domowe, balkonowe i ogrodowe też dostają nowe życie. Uwielbiam ten czas.

    Ściskam i udanego weekednu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renata ja mam dwie w morzu kwiecia tonące !!!!!! magia NAPRAWDĘ !!!!

      Usuń
  3. ach co to był za dzień ...a tak źle go zapowiadali :)))) ja wylaszczałam swoje jabłonie i połacie !!!!! piękne kadry as always :))) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne fotografie. Jak zwykle zresztą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekające zdjęcia - Twoja dewiza to- im mniej tym więcej-nieprawdaż? :) Maj - niewinność zieleni, magia kolorów po szarej zimie-cud!
    " Nie śpiesz się, nie zamartwiaj.
    Przybyłeś na ten świat jedynie z krótką wizytą.
    Dlatego nie zapomnij schylić się i powąchać kwiaty."
    Walter Hagen
    Serdeczności na piękne, majowe dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ciekawością czekam na nowy pomysł na doniczki. Zapraszam na majowe Candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej jak ładnie zielono u Ciebie! :))) muszę wreszcie odwiedzić kwiaciarnię :) dobrego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne sukulenty i kadry. Uwielbiam maj z jego kwieciem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że wszystkie spacerujemy i kwiatki wąchamy. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature