Top Social

.

LIFESTYLE & INTERIOR BLOG

czwartek, 23 lipca 2015

PRZEWODNIK | GUIDE




SUBIEKTYWNY PRZEWODNIK PO MAŁYCH PRZYJEMNOŚCIACH, VOL. 9, INNA OPTYKA PIĘKNA by MIMI&ZORKI
LAMPIONY STALOWE VARG I VARG2 AGNETHA.HOME


Uściski dla Was i serdeczności!
l o v e
a g a
13 komentarzy on "PRZEWODNIK | GUIDE"
  1. Obserwuję Twoje poczynania drugi rok (wcześniej anonimowo). Z podziwem patrzę i obserwuję jak z biegiem czasu się rozwijasz. Jesteś w bardzo dobrym punkcie swojego życia, tak uważam. Warto równać do takich osób i ogrzać się trochę w świetle Twoich lampionów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! To świetnie, że zaglądasz! Dzięki!
      I mam nadzieję, że ten kierunek zmian będę utrzymywała :)
      Wszystkiego dobrego! Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Aga! Padam z zachwytu! Ależ Ty cudne kadry tutaj pokazujesz! A brulion zabieram nad morze, na urlop, będę się delektować :) Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he Izo nie padaj, tylko wpadaj do mnie częściej ;)))))

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ten aparat, który trzymasz. OldSchool jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam go od swojego taty i swego czasu robiłam nim jedne z najlepszych zdjęć kliszowych. miałam też zenity, ale ten zdecydowanie robił najbardziej magiczne fotki. Sentymenty :) Może znów założę do niego kliszę, kto wie ;)
      Dziękuję Marto za miłe słowo :)

      Usuń
  4. Lampony rewelacja!!!Kadry również niczego sobie.Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne to Twoje miejsce..........:)
    serdecznosci !
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. :)))
Thank you for your comment. :)))
Merci pour me laisser un commentaire:)))

Custom Post Signature

Custom Post  Signature